pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ny möbel till balkongen

Publicerad 2011-08-25 20:24:34 i Inredning,

Idag har jag köpt en ny möbel till balkongen! Sambon och jag är jättenöjda med den nya soffan men det saknades något. Till katterna! Djurmagazinet hade ett bra pris den här veckan på en pelare och jag har länge gått och funderat på en sådan till katterna. Som tur var känner jag folk med bil så jag fick hjälp att få hem den.

Visst matchar den Nami bra? Nu har de fin utsikt (tror Nami försöker följa matchen mellan IFK och Djurgården).

Det där med att dela med sig har han dock aldrig varit så bra på...

Zoofii vann dock.
Jag hade tyvärr bara höftat höjden på balkongen. Den var inte fullt så hög som jag trodde så det blev lite fix för att få möbeln att stå hyfsat stadigt. Jag fick bland annat plocka bort en del av trätrallen men det känns som att bottenplatten fyllde upp hålet ganska bra.

Zoofii fick lite vansinnesryck på den översta hyllan...

Frågan är om jag nu får lov att ta bort det bord som står längsmed fönstrena (som hon brukar stå på och titta ut). Antagligen tveksamt. Nu ska hon säkert ha det när hon hoppar ner från klättermöbeln. Jag vill helst hitta ett mindre, fyrkantigt bord som vi kan dra intill soffan när vi sitter där ute och fixar.

Kommentarer

Postat av: Jen

Publicerad 2011-08-31 09:19:13

En sådan möbel var det bästa köpet vi någonsin gjort.

Katterna får busa av sig på ett annat sätt och vi får lugn och ro. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela