pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Hoppsan, jag vann visst igen!

Publicerad 2011-04-05 08:59:55 i Korttillverkning,

Precis efter att pysselforumet avslutat vintercroppen så utlyste de en ny tävling, en veckoutmaning. Man skulle inspireras av en bild och skapa antingen ett kort eller en LO. Jag kände lite att jag inte hann med just då men på söndagen, den sista dagen, satt jag och pysslade med en kompis och hux flux hade jag gjort ett bidrag till kortutmaningen!

Som vanligt har man ingen aning om vem som har gjort vad (älskar verkligen dessa regler hos forumet!). Ett jättesött påskkort såg ut att vinna omröstningen och då jag var lite nyfiken på vem som gjort det surfade jag på måndagen in på forumet då vinnarna redovisades. Jag blev positivt överraskad. Det lottades även fram en vinst, vilket jag totalt glömt bort. Och lotten föll på mig! Vad som dimper ner i brevlådan blir en överraskning.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-04-05 22:38:44

Grattis igen:).



Skulle inte handskarna spricka?? Det låter ju som en bra ide:).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela