pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Helgens shopping

Publicerad 2011-04-12 10:01:52 i Shoppat,

En av utställarna på Syfestivalen var Pearlized som jag hade ett presentkort hos och självklart passade på att utnyttja! Pagoni var också där och dem har jag handlat av förr och varit väldigt nöjd med grejerna.

De söta, färglada blommorna hittade jag hos Anjalu! De funderar jag på att ha på något altrat projekt.

 

Hos Pearlized hittade jag även dessa! Jag tror syrran är lite avis på mig, det är nog bäst att ta med dem hem till henne nån gång så hon får låna dem! Jag funderar på att testa att göra ringar med hjälp av den runda.

Mot slutet av dagen tyckte jag att jag hade handlat lite för lite så det blev 10 garnnystan till bra pris! Jag hittade även ett härligt lilamelerat bomullsgarn som jag ska virka haklapp av.

Det här tyget kunde jag bara inte låta bli att köpa! Jag vet dock inte vad jag ska göra med det. Någon som har något kul tips? Jag funderar på att sy fast någon av bildrutorna på en väska.

 

Utöver det här blev det även lite god fudge (kunde inte låta bli den, citronsmaken var helt underbar!), lite mer tygbitar för quilting och även lite scrapgrejer. De jag köpte det här tyget av sålde lite saker för scrapbooking för halva priset så jag passade på att köpa lite Stickles och svart embosspulver.

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-04-15 23:51:21

jag missade årets symässa :( har annars gått varje år. vilka fina fynd du hittat

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela