pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lite höstliga färger i en stövel

Publicerad 2010-09-13 16:03:56 i Naturmaterial,

För ett tag sedan klädde jag en stövel i mossa och dekorerade den. Dekorationen har sett lite småvissen ut ett tag och på vägen hem från jobbet idag plockade jag på mig lite material.

Mossan håller sig fortfarande grön och fin. Lite då och då går jag och duschar den, så det är praktiskt med ett fat! De som jag ska göra till julmarknaden har jag funderingar på att klippa ut en filtsula till och sätta på undersidan.

Zoofii var snabbt framme för att titta vad som hänt på hennes balkong. Hoppas hon låter bli att tugga på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela