pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pyssel på datorn

Publicerad 2010-10-11 19:05:01 i Pyssel,

Häromdan försökte jag göra om headern på bloggen och jag kunde för mitt liv inte förstå varför bilden jag laddade upp bara fyllde halvan utrymmet! Jag testade säkert 2-3 olika bilder men icke. Idag lade jag lite generat märket till att jag vid uppladdningen av bilden skulle ange bredden. Host host, lite ouppmärksamt men nu har jag i alla fall fått upp den!

Designa din blogg är en väldigt bra sida! Där fick jag många bra tips hur jag ändrar saker och ting. Egentligen är det ganska kul att sitta och pyssla på datorn så jag tror jag fortsätter efter en liten paus på gymmet. Tills dess har mitt internet kanske börjat uppföra sig. Det är lite jobbigt att det tar 2-5 minuter att ladda upp en sida på Designa din blogg för att sedan ta mindre än en minut att fixa ändringen i stilmallen på bloggen.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-10-11 20:21:11

Håller med dig! Räcker med att de börjar sälja julgrejjer i början av november.. eller kanske t.om i slutet av november! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela