pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Grundmålning pågår

Publicerad 2010-10-05 09:12:00 i Målade värmeljus,

Det finns för och nackdelar med att arbeta skifttider. Idag känns det helt okej att arbeta kväll. Det blev, jämfört med den senaste veckan, sovmorgon idag och efter frukosten plockade jag fram värmeljus, allmogefärg och pensel.

Ett antal små värmeljus har blivit grundmålade men de får nog ligga och torka till under dagen innan jag fortsätter måla dem. Jag har bara 13 stycken omålade kvar. Kanske ska jag nöja mig med att bara måla dem också. Därefter stryka målade värmeljus från att-göra-listan?

Dessa målade jag till...ja, det syns nog! Alla värmeljus ska inte få julmotiv utan en del ska kunna funka när som på året.
Nej, nu klias det i pysselfingrarna igen! Jag har två timmar på mig att pyssla innan det är dags att fixa iordning väskan och trampa till jobbet. Här ska kreaktiviteten flöda!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-10-05 16:23:39

Du kommer nog att få sålt slut på alla värmeljus:). Speciell den med tassar:).



Mina pysselfingrar kliar nu också;).

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-10-06 17:13:13

Jättefint!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela