pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ge mig fiiiiiiisk!

Publicerad 2010-10-10 11:14:10 i Pyssel,

För ett tag sedan gjorde jag ett ihopvikbart scrapalbum om mina två sötnosar som jag skickade till Britt, hon som fött upp dem. En av bilderna visar Nami, min äldsta katt, som är lite smått galen när fisken tillreds i mikron. Nami ska varje morgon ha burkmat när vi kliver upp. Om jag går upp innan min sambon ska han, och lillasyster Zoofii, ha av mig. Nami har minne som en guldfisk. När Mårten kliver upp ska katten ha av honom också.

Idag blev det lite problem. Burkmaten var slut! Men räddningen fanns, i form av fisk i frysen. Så det såg lite ut så här imorse:

Nej, nu ska jag hem till en kompis och sitta och sy i några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela