pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En liten bit på väg

Publicerad 2010-10-10 21:51:55 i Sömnad,

Jag fick en del gjort framför symaskinen idag. Tyvärr blev bara en tygkasse helt färdig.

Någon som känner igen tyget? Det är faktiskt bordstablett från IKEA!!! Jag har även blått och grönt. Den blå är halvklar, jag saknar bara blått innerfodertyg. Den gröna är allt uppklippt till, ska bara ha tid att sitta ner vid symaskinen.

Jag fattar inte varför jag blivit så envis att jag bara ska ha hembakt bröd, att köpebröd inte längre fungerar. Jag har mig själv att skylla att klockan nästan är tio på kvällen och först nu är sista plåten med bröd inne i ugnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela