pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

5 veckor kvar

Publicerad 2010-10-23 20:33:27 i Pyssel,

Idag är det 5 veckor tills jag ska stå på julmarknaden. Vid den här tiden förra året hade jag producerat en hel del! Och jag som tänkt att jag skulle vara ute i god tid i år så jag inte behövde stressa på slutet. Men har jag gjort en massa? Näää.

Julmarknad i Värmekyrkan

Så här såg mitt bord ut förra året.
Så här kommer inte mitt bord se ut i år! Jag ska försöka begränsa mig, ha lite mindre olika saker så det snabbt går att se vad jag har. Det får nog bli symaskinen imorn och på måndag. Pulsvärmarna gick fort förra året men då stickade jag med 3-4 mm stickor, nu sitter jag med 2,5 mm. Alla som har stickat med den storleken vet att det går lååångsamt! Jag undrar om jag inte ska lägga upp på ett bord allt som jag faktiskt har gjort. Jag misstänker det faktiskt är en del, även om det inte känns så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela