pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Värmeljusen klara!

Publicerad 2010-11-22 10:52:27 i Målade värmeljus,

Det har hunnit bli ett gäng med målade värmeljus till julmarknaden! Här kommer en liten gruppbild.

Tyvärr tyckte jag det blev lite få (det är bara sisådär 50 stycken små) så jag plockade fram de sista värmeljusen här hemma och fattade penseln!

De sista stora värmeljusen fick lite färg på sig och så blev det några med julmotiv, det kändes som att jag hade lite få av sådana motiv. Nu får det dock räcka och jag bockar av värmeljus på listan av färdiga saker.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-11-25 15:42:50

Har du speciell färg till ljusen?



Bara undrar, för jag skulle vilja testa! :)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-11-25 20:23:27

Jag använder mig av allmogefärger men om du har färg hemma som kanske kan funka - testa! =)

Postat av: Lee/Leelo

Publicerad 2010-11-25 22:52:19

Men hjälp, tar det inte jättelång tid att måla? fina är det iaf!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela