pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Tri-Shutter kort

Publicerad 2010-11-05 09:20:11 i Korttillverkning,

Det finns många, roliga vikningar på kort och för ett tag sedan visade jag mallen på ett Tri-Shutter kort. Nu har jag dekorerat det och så här blev resultatet:


Grodstämplarna är från Penny Black och fjärilarna är stickers från Panduro. Jag färglade stämplarna med mina akvarellpennor och blev riktigt nöjd med resultatet! Inser i efterhand att jag gott kunde ha gjort en pratbubbla till grodorna som sitter på ett näkrosblad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela