pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Titta vad jag har hittat!

Publicerad 2010-11-03 14:42:34 i Pyssel,

Tada! 1 kg pärlor funna!

Jag hittade burken i en låda under extrasängen. Ska jag tolka detta som ett tecken på att jag har
  1. För många grejer
  2. För många "gömställen" alt breder ut mig för mycket
  3. Är i desperat behov av ett pysselrum där ALLA grejer förvaras
Kanske en kombination av alla tre... Längtar tills den dag vi flyttar till hus!!!

Det är en stor blandning på färger på pärlorna: vita, turkosa, rosa, lila, gröna, genomskinliga med antingen rosa, blå eller orange färg, colafärgade och även svarta pärlor. Jag tror bestämt att jag ska sticka lite fler pulsvärmare med pärlor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela