pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pysselbestyr

Publicerad 2010-11-30 20:55:13 i Pyssel,

Jag håller just nu på med ett projekt som har tagit många timmar men snart är jag klar! Och tur är det, för imorgon är det 1e december... Jag saknar dock klänypor så det får bli en promenad till Ö&B imorgon efter jobbet. Jag hoppas verkligen att de har sådana i trä. På ett eller annat sätt ska jag lösa det för pysslet ska upp på väggen imorn! Och bilder kommer självklart därefter.

December blir en häktisk pysselmånad men jag tror att julstämningen infinner sig tidigt i år. Bilden är från förra vintersäsongen men ungefär så här ser det ut redan nu i Norrköping.

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-11-30 21:34:28

Vacker bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela