pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Nej men ojdå - jag har vunnit!

Publicerad 2010-11-16 12:21:28 i Pyssel,

Jag är medlem i en bokklubb som heter Skaparglädje. Ungefär en gång i månaden får jag en tidning med tips på pysselböcker. Ibland har de tävlingar och den senaste akade jag på. Man skulle tipsa om sitt favoritjulpyssel. Det är ganska svårt att säga vad som är mitt favoritpyssel i jultider men jag fixade ihop ett par dekorerade ljus med servettmotiv samt ett med stämplat motiv på servett.

Idag surfade jag in på deras hemsida och titta här, där är ju mitt bidrag!!!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-11-16 23:27:29

Grattis:).



Jag ska nog försöka mig på att kopiera våra väskor jag har hemma. Jag har en strandväska som jag nog ska klara av att kopiera. Gaah...nu kliar det i fingrarna och jag har ingen tyg hemma.suck.

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-11-17 00:32:41

Vad roligt att du vann!! Grattis



Sv: Ibland känns det skönt att veta att man inte är ensam med sitt problem (tinnitus)

Är det så att när ditt ljud försvinner så försvinner det alltså i styrka eller är det så att du liksom "kopplar bort" ljudet?, fast den endå liksom finns kvar.

HUr ofta besväras du av ljudet och "hör" du den varje dag?



Jag själv har haft min tinnitus i ca 5 månader, fick den pga stress, spända muskler hoppas väldigt mycket på att den ska försvinna!!!



Kram och grattis igen!!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela