pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Grönt badkar

Publicerad 2010-11-08 18:42:02 i Pyssel,

Jag satt och rotade runt bland alla skivor och mappar efter en bild på en adressbok jag gjorde för ett eller två år sedan. Antingen glömde jag fota eller så är mina fotografier i lika stor röra som alla mina pysselgrejer för inte kunde jag hittade någon bild! Däremot hittade jag en lite taskig mobilbild från hur vårt badkar såg ut förra året.

Grönt och fint! Årets "skörd" ligger paketerad på balkongen. Tror det börjar bli dags att ta tag i mossklädnad av kransar och stommar. Nu är det inte långt kvar till julmarknaden...

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-09 07:18:39

Jösses, det måste blivit många kransar av det där!

Ja, himla smart med tidningspapper, det har man ju nästan alltid hemma också. Så kan man slänga ihop en krans (eller ett fint hjärta som du gjorde till allhelgona) när andan faller på :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-09 14:30:16

gulligt gjort!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-11-09 14:44:18

Vad härligt det ser ut, nästan så man vill krypa ner. :-D



Undrar om man skulle ta och göra nån slags mossprydnad i år kanske...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela