pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Dörrkransar till julmarknaden

Publicerad 2010-11-26 15:33:19 i Naturmaterial,

Imorgon är det dags - julmarknad i Lindén-gallerian här i Norrköping! Jag är faktiskt lite nervös men det ska bli spännande och kul, hoppas verkligen att folk gillar det jag gör (och handlar av mig).

I år hann jag bara göra sex stycken runda kransar, men jag har ju mosshjärtanen och -stövlarna!


En liten detaljbild på tallkottarna som jag använt guldglitter på.


 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela