pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Det finns en fördel med blöta handdukar

Publicerad 2010-11-04 17:04:00 i Stickning,

I slutet av stickbeskrivningar står det ofta att plagget ska läggas mellan fuktiga handdukar. Låt mig illustrera fördelen med hjälp av en bild!

Två pulsvärmare har nålats fast på en fuktig handduk som låg på en bit kartong och därefter lade jag en annan, fuktad handduk ovanpå och lämnade så över en natt. Syns det vilka två som fick den behandlingen?

Igår påbörjade jag en ny pulsvärmare och nu är den klar! Det går fort när man inte har något annat att göra på dagarna än att sitta och titta på film. Jag misstänker att maken till den nya pulsvärmaren är klar imorn för min röst är så dålig att jag är värdelös att ha på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela