pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Det är de små detaljerna som gör det

Publicerad 2010-11-22 19:23:58 i Pyssel,

Idag har jag varit sjukt produktiv!!! Tyvärr orkar jag inte hålla uppe det höga tempot nonstop i 12 timmar så jag börjar nu tagga ner lite. En tur till Panduro (i snöslasket) har jag hunnit med idag, det blev en skön paus från allt pysslande. Jag var på jakt efter lite band och tunn filt.

Mina stövlar har fått filtsulor! Detta är ju självklart inget som syns om man inte vänder på stöveln men tycker ni inte att resultatet ändå blir lite bättre såhär? Jag och limpistolen har gått och blivit väldigt bra kompisar, tur att jag har många limstavar här hemma!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-11-22 20:42:49

Jag har försökt med mörk choklad men jag springer till affären och köper ljus:(. Men sugen bör minska snart!!! Jag äter en nattmacka istället för att börja baka nåt kaka!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela