pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Peeling som matchar schampot

Publicerad 2010-05-07 18:30:59 i Hälsoprodukter,

Jag har funderat ett tag på att göra kroppspeeling med samma doft som schampot jag gjorde för ett tag sedan. Någon som minns godiset Tangy? Det var en grön, ganska hård godisremsa med surt inuti. Mitt schampo (och numera min kroppspeeling) luktar precis som det! Undrar om det går att köpa det godiset idag?

Fint matchande i färg! Undrar om jag också skulle göra lite badbrus i samma färg och doft...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela