pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Hamburgarpress

Publicerad 2010-05-04 21:19:36 i Ätbart,

Idag har jag på sätt och vis fått min födelsedagspresent! I slutet av januari fick jag ett presentkort på Cervera och nu äntligen har de fått hamburgarpressen i lager igen!

Vi har tyvärr råkat ut för skämda hamburgare några gånger men nu är det ett minne blott! Middagen ikväll blev riktigt god och jag tror att älskling tyckte den var ganska smidig att använda. Att forma hamburgarna själv tycker jag inte blir lika bra som med den här. Jag är nämligen kräsen och vill ha dem jämntjocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela