pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Repar upp och gör om

Publicerad 2010-03-05 11:23:50 i Stickning,

Jag tog mig en riktigt slapp morgon och förmiddag. Solen lyser utanför fönstret men jag valde trots det tv'n och en av alla serier vi har i bokhyllan. Det är nämligen mitt favoritsätt att sticka. Att bara sitta och stirra på stickningen kan ibland få mig att tröttna men idag hade det kanske varit en fördel. Kanske hade jag upptäckte att jag gjort fel tidigare. Som det är nu måste jag repa upp snudd på 10 cm. Jaja, det har varit värre tillfällen. En gång blev jag så missnöjd med ett linne att jag drog upp hela bakstycket och började om från början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela