pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En ny pysselbok

Publicerad 2010-03-14 21:15:24 i Shoppat,

Det började med en kollega som frågade mig om amigurumi på jobbet och sedan kunde jag inte riktigt få dem ur tankarna! Ute på nätet finns det mer eller mindre avancerade virkade figurer men det är nog enklast att börja med någon lättare, mindre variant. Lite handledning är på sin plats och därför råkade min samling av pysselböcker utökas!

Ny bok till samlingen

Hmm. Var inte jag en stickningsperson, inte virkning?
Virknålar har jag några fåtal men passande garn tror jag att jag saknar. Vad synd att jag måste köpa mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela