pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Skulle egentligen bara ha två...

Publicerad 2010-06-21 15:02:51 i Shoppat,

Idag blev det en liten shoppingtur på stan. Jag var på jakt efter en bok och då är Myrorna bra! 10 kr kostade den och jag har redan slitit ut alla sidor! Jag hittade även en bok om ljus, tyvärr börjar hyllan med pysselböcker bli full. Tyvärr och tyvärr förresten, det är ju bara att fylla en hylla till!!!

Jag var på jakt efter papper till en ask jag ska altra. Efter lite velande fram och tillbaka hittade jag två mönstrade papper jag gillade men varför inte köpa 10 stycken för 90 kr då man ändå håller på?! Det var ju en baggis när jag hittade de här helt underbara papprena...

En del av papprena är så fina att jag nästan borde rama in dem och hänga dem på väggen precis som de är!

Den här går lite i samma stil, tänkte jag. I vilket fall som helst kunde jag inte låta bli den.

Och när jag hittat 10 stycken och skulle gå till kassan får jag givetvis syn på den här. För några veckor sedan såg jag den för första gången, tänkte att jag skulle köpa den men lät bli. Och sedan kunde jag inte hitta den igen, förrän idag. Så självklart fick den följa med i påsen hem! Tror ett Halloweentema blir helt perfekt på den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela