pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Midsommarfin

Publicerad 2010-06-27 09:41:21 i Naturmaterial,

Midsommar i Norrköping är väldigt lugnt, de flesta verkar åka bort från stan!
På morgonen/förmiddagen tog jag en liten tur och letade blommor. Efter ett tag insåg jag att det fick en väldigt vit ton, men så kunde jag inte låta bli ett par söta rosa blommor!

Förra gången jag testade att smycka diademet med blommor gjorde jag två linjer. På den ena pekade buketterna åt vänster och på den andra åt höger. Lite klumpigt och extra pilligt blev det. Nu började jag från varsin kant och så möttes blommorna högst upp. Jag blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet!

Givetvis glömde jag att ta en bild med den på, innan den hann vissna. Fast Linda var snabb med kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela