pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pyssel i sann skräp-anda

Publicerad 2010-07-19 21:07:31 i Korttillverkning,

Syrran skulle ge mamma en flaska vin när föräldrarna var uppe på besök under helgen som gått. Det fick mig osökt att tänka på flaskkort som jag sett lite bilder på. Jag är pysselskadad och erkänner det gärna!
Det finns en liten nackdel med att få idéer när man hälsar på syrran. Hon har tyvärr inte riktigt förstått hur roligt det är med stämplar och sånt. Så då tittar man vad hon faktiskt har hemma och...

Flaskkort

Hmm. Detta är väl egentligen vad skräpande ska handla om? Ta det du har hemma och gör något kul av det!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-07-19 23:05:24

Hihi, va sööt! :-)



Kul att du tyckte att det var fint. Jag har framkallat en massa bröllopsbilder, sedan kom morfar och pappa och plockade ut de finaste, så nu måste jag göra en ny beställning. :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela