pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Jag har vunnit!!!

Publicerad 2010-07-06 17:00:45 i Pyssel,

Idag var jag inne och tittade på de bidrag som vunnit i Svensk scrapbooking midsommarcrop och blev jätteglad. Jag har vunnit!!! Visserligen i lottningen men det är väl inte så dåligt bland totalt 47 bidrag?!

Vinnarbidraget

Detta är den första pysseltävling jag vunnit och nu är jag på sjukt stort pysselhumör!!!

Edit
Ett paket damp ner med posten ett par dagar senare. Detta kan jag göra mycket kul med!

Vinsten

Kommentarer

Postat av: Petra/Trollet

Publicerad 2010-07-06 20:45:07

Asken är såååå fin! Pyssla på....

Kram Petra/Trollet

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-07-13 18:49:39

GRATTIS!!

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-07-13 20:20:48

Åhh, fint! Grattis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela