pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Test av öronljus

Publicerad 2010-01-03 21:12:52 i Pyssel,

Idag har jag lekt med ljus! Jag har inte gjort det själv utan köpte i en hälsokostbutik, men jag har en bekant som rullat tidningspapper och använt det på samma sätt. Vet inte om jag skulle rekommendera det...
Kort och gott och jag satt ett ljus i älsklings öra och tänt det! Vet inte om det är bara jag som tycker det ser lite sjukt ut?

Öronljus

Det går att ana sig till ett rött streck en bit ner, när ljuset brunnit hit ner släckte vi det och... Alltså, det är äckligt hur mycket skit man kan ha i örat!!! Ljuset liksom sög upp allt skräp så det fastnade inuti ljuset (det är ihåligt). Under de närmsta dagarna måste jag ner på stan och köpa och testa själv! Vem vet, hörseln kanske blir lite bättre :D Om inte annat får jag precis som Mårten en känsla av renhet.

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2010-01-05 15:34:31

Huu, ser ruggigt ut... Men funkar det så kanske det är värt det!?

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-01-12 20:11:09

Jag testade det själv någon dag efter Mårten. Skulle vilja testa det igen, fick det inte till ljuset riktigt rätt. Antar det är en lite träningssak att få ljuset att sitta helt perfekt i örat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela