pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett gott och nyttigt (?) mellanmål

Publicerad 2010-01-21 17:31:25 i Ätbart,

Jag tycker det är väldigt skönt att kunna slappna av med en kopp kaffe när jag kommer hem efter jobbet. Idag var det normala arbetstider och då känns det lagom med ett litet lätt mellanmål innan det är dags att laga middagen.

Senast vi var och handlade hamnade ett nät med avocado i vagnen. De har nu mognat och jag verkar kunna gotta mig rejält i mitt favoritmellanmål under de kommande dagarna. Riskaka (helst med smak), keso och avocado. Det kan inte bli enklare och det bästa är att sötsuget försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela