pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Dags att lära mig ett nytt språk!

Publicerad 2010-01-22 17:34:38 i Shoppat,

Idag blev det lite shopping på stan efter jobbet. Jag sprang på en kollega som tipsade mig om Expert som hade billigt pris på några filmer jag saknar. Men först till tygaffären som hade rea! Flyttrea. Först trodde jag att de skulle flytta till en annan lokal i stan men tji fick jag. Stockholm! Suck. Sen finns det typ ingen tygaffär kvar i stan.
Jag köpte ett jätteläckert tyg jag glömde fota men det blev även lite annat kul, bland annat den här boken

Det är bara att börja lära sig kinesiska nu! I alla fall tror jag det är kinesiska...

Fick en "hemsk" idé idag när jag surfade runt på pysselforumet. Jag är hattfreak, varför gör jag inte mina egna hattar?! Nu har jag ju en bok med tips på dekorationer till dem!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-23 16:04:11

Har jag ju sagt länge att du ska lära dig... tänk att somliga hattfreaks lyssnar ju aldrig... O:-)

Postat av: Susanna

Publicerad 2010-01-26 09:39:31

Fast i det haer fallet tror jag det aer baettre du pluggar japanska...

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-01-26 17:35:18

Så det är japanska, inte kinesiska? Kan inte se skillnad på de där två språken :D

Postat av: Maria

Publicerad 2010-01-27 12:58:24

Jävlar vad händig och engagerad du verkar va.. sjukt imponerande!! Kör hårt :D



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela