pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En annan mässa jag måste besöka

Publicerad 2010-02-27 11:26:55 i Pyssel,

Förra året var jag för första gången på Scrapmässa. Mässor är riktigt roliga att gå på, men det är inte alltid så lätt att ta sig iväg på dem. Förra helgen gick Syfestivalen av stapeln i Stockholm. Jag hade sett annons om den i tidningen men vädret var inte riktigt passande för att ge sig iväg.

Idag satt jag och läste lite vad det var för workshops som förekommit under mässan. Jag hittade en hel del jag velat gå och titta på och testa. Kanske tur egentligen att jag inte fick chans att gå men nu funderar jag på om jag kan lyckas komma iväg till Borås i september eller Stockholm i november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela