pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lucka nr 24

Publicerad 2010-12-24 19:41:00 i Adventskalender,

Julmaten har avnjutits och snart ska en brasa tändas i kakelugnen. Jag räknar med att julmusiken ska flöda ut från stereon och paketen är alla inslagna och etiketterna är påskrivna. Hur gjorde ni? Gick ni ut och köpte? Jag använde mig av de jag gjorde förra året.

Det är så lite som behövs för att göra egna julklappsetiketter! Jag hade hoppats hinna sitta ner och göra lite nya, avancerade tags tills i år men tiden räckte inte till. Titta gärna in hos Tim Holtz och beskåda hans 12 juliga tags 2010!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-25 21:56:30

Jag hade hoppas hinna göra egna juletiketter men jag hann inte. Vi tog klisterjuletiketterna som blev över från förra året.

Postat av: essay

Publicerad 2011-10-13 15:17:16

You can make really great things as I can see!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela