pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lucka nr 20

Publicerad 2010-12-20 22:31:09 i Adventskalender,

Detta julpynt kan du med fördel göra av några gamla tapeter som ändå bara ligger och samlar damm på en hylla!

Klipp till en bit tapet till en strul och stämpla på tapetens insida innan den limmas ihop.

Jag har använt mig av en stämpel med noter som jag stämplade upprepade gånger och därefter lade till två andra stämplar, en som föreställde ett par fåglar och en god jul-stämpel.


På bandet limmade jag fast blingstenar (samma sort som jag använde till julgranskulorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela