pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En virkad haklapp

Publicerad 2010-12-29 20:56:48 i Virkat,

Nu har jag testat det mönster mamma använt i sisådär 40 år. Det var kul att lägga undan stickorna och istället virka lite. Den här haklappen gick ganska fort att göra, speciellt då det var första gången för mig.

Det finns hur många olika färgkombinationer på den här haklappen så jag tror att det blir svårt att tröttna på att virka dem! Om intresse finns tar jag emot beställningar på sådana här, men först en bit in på nästa år. Just nu har jag nämligen en del beställning på pulsvärmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela