pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Trasselbollar

Publicerad 2010-08-05 10:20:29 i Pyssel,

I blombutiker har jag sett bollar av metalltrådar. De är väldigt fina, speciellt att ha i dekorationer men så tänker jag:
Varför köpa när jag kan göra själv?

Så hemskt svårt är det inte, men lite pilligt. En rundtång var till stor hjälp, utan den tror jag det skulle ha varit svårare. Sedan var jag även bara tvungen att försöka göra ett hjärta också. Funkar dessa som dekorationer? Ska jag köpa mer tråd i andra färger, eller ska jag helt enkelt gå ner på stan och köpa när jag ska ha dem?

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2010-08-05 10:41:36

Jättefina! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela