pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Projekt kopplat till symaskin

Publicerad 2010-08-28 17:37:39 i Shoppat,

Igår var jag i Linköping med två kompisar och det blev en del shoppande.

Ohlssons tyger hade rea. Rea på rean... Nu har jag många projekt på gång; kjolar, klänningar, linnen, kassar etc. Och vad gick hela paketet på? Bara 200 kr!

Efter lite annat shoppande och strosande i Linköping drog vi oss till slut mot stationen för att ta pendeln norrut. Då fick jag syn på vad som kanske kanske kommer att bli min symaskin. En Bernette med svart hölje och guldmotiv. Kan man köpa en symaskin för att den är estitiskt tilltalande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela