pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Mall till Tri-Shutter kort

Publicerad 2010-08-17 11:05:53 i Korttillverkning,

Ute i pysselbutiker går det att köpa färdigvikta kort i diverse storlekar och former men roligast är det att göra egna vikningar. Nu har jag testat en vikning som kallas för Tri-Shutter. Det blir dock lite mätande...

Pappret är 12'' gånger 6''. På längden valde jag att skära pappret 1,5'' in från kanten. Sedan är det bara att göra berg-och-dal-veck. När det var klart var det dags att ta till linjal och skärkniven igen.

Nu ska jag bara komma på vad för dekorationer jag vill ha!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-08-17 16:07:08

Va coolt! Blir nog att härma dig igen... :-P

Ska vi ta en tur till Clas O nästa vecka?

Hihi, kul att ni hittade så mycket kul att fota i Halmstad! Och guuud så fin du är i klänningen! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela