pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En uppiffning av en gammal pärm

Publicerad 2010-08-02 10:34:49 i Sömnad,

Jag har länge haft planer på att fixa till en gammal pärm som det varit tidningar i. Den är helt perfekt att läsa tidningar ur och de tidskriftssamlare jag har är sedan länge fyllda.

Nu har jag äntligen tagit tag i det hela! Det var lite kul att syssla med lappteknik och nu behöver jag bara fler pärmar så jag kan fortsätta sätta lite färg i bokhyllan!

Självklart blev den första grön men nu har jag planer på en som går i rosa och lila och en i gula toner.

Nu ska jag fylla den men misstänker att det går väldigt fort. Jag gjorde ett överslag igår kväll på hur många pysseltidningar jag har. Två pärmar till kommer inte att räcka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela