pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En present-tag

Publicerad 2010-04-19 14:49:18 i Korttillverkning,

I förra veckan testade jag för första gången min distress-stämpeldyna och den var ju hur kul som helst att jobba med så nu blir jag väl "tvungen" att köpa fler färger.

Presenttag med distress

Den här lilla present-tagen gjorde jag till mammas chokladask. Pappret var från början betydligt mycket ljusare. Jag strök med stämpeldynan på teflonunderlaget, sprayade med lite vatten och strök pappret över den "blöta stämpelfärgen". Sedan var det bara att torka med embossfönen och börja dekorera med stämpelmotiv och blomma.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-04-19 23:20:59

Aha, du hittade en annan variant än den de visade på mässan? Det blev riktigt fint! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela