pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Stämpel och scrapmässa

Publicerad 2009-09-24 07:59:15 i Scrapbooking,

Nu är resa tur och retur bokad till Göteborg i mitten av oktober. Jag och en kompis ska gå på Nordiska Stämpel och Scrapmässan! Det ska bli så roligt! Vi åker dit dagen innan och lyxar till det med hotell. Mmm. Det var länge sedan jag åt hotellfrukost!

Det här blir den andra mässan jag går på. Sist var det 6 stycken utställare (vi ska inte tala om hur mycket pengar som gick åt där). Nu är det 16 stycken utställare! Det här kommer sluta illa för min plånbok men själen kommer må sååå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela