pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lite gamla grejer

Publicerad 2009-09-03 16:32:36 i Scrapbooking,

Jag satt och tittade lite på saker jag gjort tidigare och hamnade bland bilderna på det album jag gjorde till syster. Idag skulle jag säkert göra det lite annorlunda men det är ju också det som kallas för att utvecklas!

Pillos lilla prinsessa

Lilla söta Saca, som numera inte är så liten. Hon blev snarare stora damen när hon julen 08 blev mamma.

Coolingen

Pillo är så himla cool! Jag är mycket nöjd med den här bilden på syster och Pillo. Då var han lite mindre än vad han är idag. Eller lättare är kanske det rätta ordet.

Vi hade ett litet problem, jag och Pillo, efter att syster och jag flyttade från studentlägenhet till en hyresrätt. Via matte bad Pillo om ursäkt för lite besvär han gav mig genom att ge mig en stor ormbunke (har den fortfarande men den har inte riktigt aklimatiserat sig till nya lägenheten) Lappen löd bland annat "Förlåt moster" med ett "n" överstryket mellan o:et och s:et... Hmm. Så texten till den här blev ju ganska given:

 

Mo(n)ster

Jag vet, Pillo ser väldigt lidande ut men det märkliga är att det är bara jag som får hålla honom så här! Matte som är kissen sååå kär får inte göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela