pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett födelsedagskort

Publicerad 2009-09-29 18:23:26 i Korttillverkning,

Min mormor fyllde år häromdan så jag gjorde det här kortet till henne med en fuchsia på.

Quilling fuschia

Jag måste sitta ner och leka mera med quilling en dag! Pysselorken har tyvärr till viss del gått ur mig. De senaste dagarna har det varit stickning jag sysslat med, det är sådan skön avkoppling. Idag köpte jag lite mer garn (rött och blått) och det viktigaste av allt: en ny nål! Att hitta en nål i en lägenhet på 90 kvm är nog snarligt med en höstack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela