pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pulsvärmare med dödskalle

Publicerad 2009-10-12 08:32:34 i Stickning,

De här pulsvärmarna blev jag jättenöjd med! Mönstret skissade jag av en bild jag sett på nätet. Jag gjorde dem på rundstickor men det blir lite väl pilligt med trådarna så nu ska jag göra nästa par på två stickor istället! Jag är själv inte mycket för dödskallemotiv men det är nästan så jag ska göra ett par till mig själv.

Pulsvärmare med dödskalle

De här är jag gaaanska säker på att jag kommer få sålda på julmarknaden! Tror det är lite mindre än 7 veckor kvar nu. Mycket finns kvar att göra!

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-10-14 08:04:23

Jättefina! Jag är inte heller nått fan av döskallar, men dessa blev fina! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela