pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Mer shopping

Publicerad 2009-10-19 14:21:12 i Shoppat,

En kollega tipsade mig i helgen om att Pandurobutiken här i stan har utförsäljning. Det gäller på allt utom smyckesdelen. Nu är mitt intresse för den hobbyn ganska låg men de har lite annat jag är intresserad av. Den blåa tvålfärgen jag har fingrat på flera gånger fanns givetvis inte kvar. Nu finns lite mindre kvar av annat efter att jag har varit där!
Mer shopping
Det är så perfekt att de hade ett mountark kvar! Jag kom ju hem från mässan och insåg att jag hade för lite hemma... Gjutmassa behöver jag till marknaden och jag hittade även lite ljusfärg! Ja, det råkade visst bli något till smyckestillverkning också. Jag tänkte göra mig ett par nya örhängen.
Nu är bara frågan: vad ska jag börja pyssla med? Lite trött är jag efter att ha varit uppe sedan kl 4 men jag brukar piggna till lite en stund efter jag kommit hem. Lite kaffe och så kan jag fundera medan jag gör färdigt julklappsetiketterna jag påbörjade igår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela