pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Julkort och julklappsetiketter

Publicerad 2009-10-20 17:54:53 i Korttillverkning,

Jag har hunnit börja testa lite av det jag köpte på mässan. Det blev lite nya varianter på julklappsetiketter!

Julklappsetiketter

Jag tror att jag så här långt har 7 olika varianter på julklappsetiketter, 9 stycken blir nog lagom.
På mässan hittade jag ett julkort med en kul vikning, som jag givetvis var tvungen att testa! Lite besviken dock att mitt kort inte vill hålla sig helt stängt.

Vikt julkort

Insidan

Och så var jag ju tvungen att testa i alla fall en av de fina clearstamps jag köpte! Fågeln embossade jag häromdan och sedan har jag gått och klurat vad mer jag ska ha till den. Idag lyckades jag bestämma mig!

Julkort med Midvinternattens köld är hård...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela