pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett kort med sedelfack

Publicerad 2009-10-08 20:19:48 i Korttillverkning,

Jag fick en beställning på ett kort till min moster som skulle ha ett sedelfack. Jag har velat använda en stämpel som jag köpte för någon månad sedan och den kändes helt rätt att använda nu!

3D effekt

Jag har stämplat motivet 3 gånger och skurit ut delar av motivet, färglagt och fäst med 3D-kuddar. Den översta bilden på solrosen är först täckt med lim på kronbladen och därefter hällde jag gult glitter över blomman.

Sedelfack

Insidan med sedelfack på den vänstra sidan och utrymme att skriva text för mor & Co: på den högra sidan.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-09 10:57:26

Va fint. Bra tips med solrosen! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela