pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

De första 10 pulsvärmarna

Publicerad 2009-10-06 09:17:28 i Stickning,

Sådär, nu har jag sytt ihop dem alla! På rad ser det inte ut att vara så många...

pulsvärmare

Nej, grönt är verkligen inte min favoritfärg! :D
Det lila garnet har jag köpt ett storpack av, tror jag ska göra ganska många varianter av pulsvärmare med det garnet för det är ganska mjukt och skönt. Idag blir det nog ett besök i garnaffären, jag vill köpa svart garn. Lite tråkig färg men en dödskalle i exempelvis...host host...grön färg skulle synas bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela