pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Altrade tändsticksaskar

Publicerad 2009-10-25 20:19:41 i Altrat,

Nu är jag färdig med altrandet av tändsticksaskar! Någon gång var jag ju tvungen att säga att det får räcka och när tändsticksaskarna tar slut är det väl passande? Så det blev 11 st stora, jag får helt enkelt låta bli att köpa fler! Jag har nog med annat att fixa med...
Altrade tändsticksaskar
Jag hade även tänkt gör en adventskalender av små tändsticksaskar men insåg efter ett tag att jag var tvungen att begränsa mig. Tyvärr skulle jag givetvis komma på det efter att jag köpte på mig en massa askar! Så mycket eldar vi inte ljus (lite svårt när man har katt, och i synnerhet när en av dem heter Zoofii!). Så det blev även en del små!

Små altrade tändsticksaskar

På mässan i Göteborg fick jag "god jul" stämpeln på köpet och den har verkligen använts flitigt! Det blev 4 stycken av varje av de här små.

Jaha. Undrar vad jag ska hitta på nu. Imorgon slutar jag tidigt och så är jag ledig på tisdag eftersom jag jobbat helgen. Tror inte det är sååå svårt att gissa vad jag gör på den lediga tiden! Hmm. Kanske skulle testa att göra badbomber. Jag "råkade" ju köpa lite mer än 1 kg bikarbonat häromdan...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-26 14:28:48

Va söta de blev! Min favorit är sexiga tomtemor med texten "Tänd på mig", det var fyndigt! :-)



I dag har jag fått mina pappersprover från TantScrappa. Tror jag vet vilken jag vill ha, men jag tänkte att Johan ska få vara med och bestämma det. :-)



Kom förresten på att jag aldrig tog ut några pengar till dig när vi var i Gbg. Det hade jag ju tänkt. Usch, blir så irriterad på mig själv. Nästa gång vi ses ska jag se till att ha dem i plånboken så du kan få dem.



Krams

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela