pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lite pepparkakspraliner?

Publicerad 2009-11-27 19:46:06 i Ätbart,

Först tänkte jag göra påsar själv av cellofan. Då älskling skulle ner till gymmet på kvällen passade jag på att slå följe för att köpa lite extra cellofan. Det vore ju lite retligt om det jag hade hemma tog slut efter jag packat hälften av pralinerna! Bestämde mig sedan att ta den enkla lösningen och köpte färdiga cellofanpåsar. Det var ett lyckat drag!

Pepparkakspraliner

1,5 kg pepparkakor... Jisses vad jag har legat i nu på slutet!

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-10-28 01:06:50

låter supergott skulle du kunna lägga upp receptet???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela