pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Juligt altrade after eight

Publicerad 2009-11-26 18:58:03 i Altrat,

Nu har jag satt dit "omslaget" till after eight askarna. Det blev riktigt snyggt, tycker jag!

altrad after eight

altrad after eight

altrad after eight

altrad after eight

Quilling gör sig väldigt bra på sådana här askar, jag gillar när det blir lite 3D-effekt. Det betyder inte att jag är mindre nöjd med den sista som inte har någon quilling!

Givetvis fick även kortsidorna lite dekorationer.

 

kortsidan på after eight askarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela