pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Jag tar tag i dörrkransarna

Publicerad 2009-11-20 19:52:14 i Naturmaterial,

Helgens stora projekt är att fixa alla dörrkransar. Ikväll tänkte jag göra grovjobbet med att fästa mossan på halmkransarna. Jag hann göra två stycken innan älskling och jag gick ner till gymmet. Får se hur många mossan räcker till!
Jag funderar på att åka till jobbet och plundra granen där. Den skulle resas igår men gick av på mitten! Lite snopet... Jag måste även ge mig ut och leta efter tallkottar men de tallar jag passerat har typ inte haft några! Är det ett kottfritt år?
Jag hittade faktiskt bild på den dörrkrans jag gjorde förra året! Lite mer dekorationer hade jag tänkt ha på de jag gör nu.

Dörrkrans till jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela